دکتر سلام

مطالب روز پزشکی را با ما بخوانید

کاهش سریع فشار خون بالا در 5 دقیقه به روش چینی ها

  • ۱۰:۵۴

راههای ساده کاهش فشار خون

تقریبا 16 میلیون از آنها ناشناخته باقی میمانند و تشخیص داده نمیشوند؛ مشکل بزرگ این است که ناشناخته ماندن بیماری ، درمان را به مشکل می اندازد، باعث افزایش ریسک حمله ی قلبی ،ضربان قلب و یا بیماری های جدی دیگری میشود به همین دلیل، بالا بردن اطلاعات خود در مورد فشار خون و عواملی که باعث کاهش آن میشوند حائز اهمیت است ؛ در حالی که فشار خون بالا به دلیل مشکلات سلامتی جدی که زندگی فرد را به خطر می اندازد، قابل کنترل نمی باشد ، فشار خون خود را به ثبات برسانید .در این بخش از سلامت نمناک قصد داریم یکی از روش های مشهور چینی ها برای کاهش سریع فشارخون تنها در 5 دقیقه را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه شوید.

Image result for ‫کاهش فشار خون‬‎

  • ۱۲۱

بیماری فیبروز ریوی؛ علل، علائم، تشخیص و درمان فیبروز ریه

  • ۱۰:۵۱

فیبروز ریوی چیست؟

علائم این بیماری چیست؟ چه اطلاعاتی راجع به فیبروز ریوی دارید؟ فیبروز ریوی (ورم الیاف ریه) جای زخم در ریه ها است و می‌تواند علل زیادی داشته باشد. این بیماری جزء گروهی از بیماری های ریوی است که به آنها بیماری های بینابینی ریه می‌گویند.

افراد مبتلا به فیبروز ریوی معمولاً علائم تنگی نفس را بروز می‌دهند. روش های درمان و پیشگیری از این بیماری بسته به علت آن متفاوت است اما به طور کلی برای فیبروز ریوی درمانی وجود ندارد.

فیبروز ریوی

  • ۱۷۰

عوارض باورنکردنی خود ارضایی

  • ۱۱:۱۹

عوارض خطرناک و باورنکردنی خود ارضایی

خود ارضایی در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار بد این مشکل است که در مجله سلامت نمناک می خوانید.
افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه چیز برعکس می شود مثبت ها منفی و خوب ها بد می شوند.

عوارض-خودارضایی

  • ۲۴۹۳

سقط جنین به چه علت و با کدام نشانه ها؟

  • ۱۰:۰۳

اصلی ترین علت سقط جنین و راههای جلوگیری از افتادن بچه

سقط جنین به علت های مختلفی رخ می دهد که در آن هر دو والد می توانند نقش داشته باشند ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید شغل پدر هم می تواند در سقط جنین در ماههای اول نقش داشته باشد. در این بخش از دانستنی های دوران بارداری نمناک مطلبی کامل از سقط جنین برایتان ارائه کرده ایم .

از-کجا-بفهمیم-جنین-سقط-شده

 

  • ۱۱۲

رفع بوی پا با ۹ درمان خانگی که اثرات شگفت انگیز دارند.

  • ۰۹:۳۲

هیچ چیز بدتر از آن نیست که به خانه وارد شوید و پس از دراوردن کفش همه از بوی پا شما شاکی شوند، تازه اگر به مهمانی بروید که این خیلی بدتر است و تبدیل به یک موضوع شرم آور خواهد شد.

رفع بوی پا با درمان خانگی

اما اصلا نگران نباشید چون از آنجایی که هر چیزی چاره‌ای دارد من برای شما چند درمان خانگی در نظر گرفتم که هم طبیعی هستند و هم آسان. به این ترتیب شما می‌توانید برای همیشه از شر بوی بد پا خلاص شوید. پس به جای شرمساری و ناراحتی تنها چند دقیقه را با ما باشید.

  • ۱۲۵

یک خواب راحت شبانه با حمام آب گرم

  • ۱۰:۱۸

خواب راحت با دوش آب گرم

دستور العمل هایی وجود دارد که کسانی که میخواهند یک خواب راحت در طول شب را داشته باشند.به عنوان مثال : میدانیم که ورزش منظم ، اتاق خواب خنک راهکارهای خوبی برای استراحت شبانه است.

حمام یا دوش گرفتن قبل از خواب نیز یک درمان شناخته شده برای یک خواب راحت میباشد. زیرا بعد از حمام کردن دمای بدن کاهش میابد که میتواند به خواب راحت ما کمک کند.

یک خواب راحت شبانه با حمام آب گرم

  • ۱۰۵

تازه ترین دانستنی های پزشکی

  • ۰۹:۵۹

روغن ماهی چه خواصی دارد؟
روغن ماهی خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد؛ لخته‌های خون ممکن است در وریدها و شریان‌ها ایجاد شود و جریان خون را در قلب یا مغز مسدود کنند، برخی افراد از آسپرین به عنوان یک داروی ضد انعقادی استفاده می‌کنند البته باید توجه داشته باشید که طبق تحقیقات مصرف همزمان آسپیرین و روغن ماهی خطر ابتلا به سکته را در افراد کاهش نمی‌دهد؛ روغن ماهی باعث کاهش خونریزی و جلوگیری از چسبیدن پلاکت‌ها به یکدیگر می‌شود؛ پلاکت‌ها سلول‌هایی در خون هستند که اگر دچار آسیب شوند، به هم می‌پیچند، تا جلوی خونریزی را بگیرند.

 

  • ۱۱۸